Descriere
Hanorac Casual Barbati Patagonia P-6 Logo Uprisal Hoody Verde
Confectionat din materiale reciclate in proportie de 95%, hanoracul pentru barbati M's P-6 Logo Uprisal Hoody este obtinut printr-un proces de fabricatie prietenos cu mediul inconjurator, acesta presupunand economisirea a 184 de galoni de apa in raport cu cifrele rezultate in urma unui hanorac conventional. Certificat Fairtrade, modelul Patagonia iti va da un sentiment bun atunci cand il porti.
Stiai ca mai mult de 83% din imbracamintea Patagonia este certificata Fair Trade? Si ca mai putin de 10% din fibrele existente in intreaga lume provin din surse reciclate? Din acest motiv, in acest sezon, 68% din materialele Patagonia au la baza materiale reciclate. Rezistente si durabile, aceste produse se conformeaza standardelor ce impun respectul atat fata de mediul inconjurator, cat si de angajatii Patagonia.
Caracteristici:
- Hanorac pentru barbati, ideal pentru oras, fabricat din 47.5 % poliester reciclat si 47.5 % bumbac reciclat, 5% elastan;
- Interior usor flaust cu elasticitate naturala;
- Imprimeu ce nu contine substante toxice;
- Produsele Fair Trade Certified se conformeaza unor standarde etice ce au in vedere sustinerea si promovarea unor conditii de munca sigure si sanatoase;
- Buzunar calduros tip marsupiu;
- Sistemul BLUESIGN reprezinta o solutie pentru a avea o productie durabila de materiale textile, controleaza standardele si elimina substantele daunatoare chiar de la inceputul procesului de productie, obtinand astfel o productie eficienta, in echilibru cu mediul inconjurator. Toate acestea nu asigura doar ca produsul finit indeplineste criteriile stricte impuse de catre consumatori, ci si faptul ca la client ajunge un produs durabil. Insemnul bluesign reprezinta respectarea unor standarde de productie inalte si favorabile mediului inconjurator;
- Greutate: 726 g.
Este clar ca avem nevoie de haine si de echipament insa tocmai pentru ca bunurile pe care le cumparam sunt unul din cele mai directe moduri in care putem influenta evolutia planetei intr-o directie - pozitiva sau negativa, PATAGONIA are ca filosofie de brand construirea celui mai bun produs. Acest fapt presupune ca lucrurile sa fie functionale, utile, durabile si sa poata fi reparate. Un brand american infiintat in 1973, PATAGONIA este o companie reprezentata de Yvon Chouinard - catarator fanatic si activist inrait. Bazate pe o idee inspirationala, produsele Patagonia provin, pe cat posibil, din surse reciclate si pastreaza atat calitatea cat si garantia ca sursa provine din comertul echitabil atestat Fairtrade.
Confectionat din materiale reciclate in proportie de 95%, hanoracul pentru barbati M's P-6 Logo Uprisal Hoody este obtinut printr-un proces de fabricatie prietenos cu mediul inconjurator, acesta presupunand economisirea a 184 de galoni de apa in raport cu cifrele rezultate in urma unui hanorac conventional. Certificat Fairtrade, modelul Patagonia iti va da un sentiment bun atunci cand il porti.
Stiai ca mai mult de 83% din imbracamintea Patagonia este certificata Fair Trade? Si ca mai putin de 10% din fibrele existente in intreaga lume provin din surse reciclate? Din acest motiv, in acest sezon, 68% din materialele Patagonia au la baza materiale reciclate. Rezistente si durabile, aceste produse se conformeaza standardelor ce impun respectul atat fata de mediul inconjurator, cat si de angajatii Patagonia.
Caracteristici:
- Hanorac pentru barbati, ideal pentru oras, fabricat din 47.5 % poliester reciclat si 47.5 % bumbac reciclat, 5% elastan;
- Interior usor flaust cu elasticitate naturala;
- Imprimeu ce nu contine substante toxice;
- Produsele Fair Trade Certified se conformeaza unor standarde etice ce au in vedere sustinerea si promovarea unor conditii de munca sigure si sanatoase;
- Buzunar calduros tip marsupiu;
- Sistemul BLUESIGN reprezinta o solutie pentru a avea o productie durabila de materiale textile, controleaza standardele si elimina substantele daunatoare chiar de la inceputul procesului de productie, obtinand astfel o productie eficienta, in echilibru cu mediul inconjurator. Toate acestea nu asigura doar ca produsul finit indeplineste criteriile stricte impuse de catre consumatori, ci si faptul ca la client ajunge un produs durabil. Insemnul bluesign reprezinta respectarea unor standarde de productie inalte si favorabile mediului inconjurator;
- Greutate: 726 g.
Este clar ca avem nevoie de haine si de echipament insa tocmai pentru ca bunurile pe care le cumparam sunt unul din cele mai directe moduri in care putem influenta evolutia planetei intr-o directie - pozitiva sau negativa, PATAGONIA are ca filosofie de brand construirea celui mai bun produs. Acest fapt presupune ca lucrurile sa fie functionale, utile, durabile si sa poata fi reparate. Un brand american infiintat in 1973, PATAGONIA este o companie reprezentata de Yvon Chouinard - catarator fanatic si activist inrait. Bazate pe o idee inspirationala, produsele Patagonia provin, pe cat posibil, din surse reciclate si pastreaza atat calitatea cat si garantia ca sursa provine din comertul echitabil atestat Fairtrade.
Produse similare
Salomon Hanorac Outdoor Barbati Graphic Performance Pull Over Negru
Pret redus 358,00 lei
Pret recomandat: 449,00 lei